08 julio 2008

BLUES SYNDICATE Nº42


BLUES SYNDICATE Nº 42

1- GAYLA DRAKE PAUL. Only a breath away.
2- GUITAR GABRIEL. Old fashioned love
3- SLIM HARPO. I just can´t leave you.
4- BIG JOE WILLIAMS. Highway 49.
5- Z Z HILL. Down home blues.
6- MEMPHIS SLIM. Gotta find my baby
7- NORA JEAN BRUSO. When you leave don´t take nothing.
8- LOUIS MYERS. Just woke up.
9- BORDER LINE BLUES. Com el whisky fon el gel.
10- BORDER LINE BLUES. Tabacco road.

El archivo se encuentra en:
download megaupload BLUES_SYNDICATE_N_42.mp3

Una producción de Carlos Díez para Blues Syndicate
Por favor, mandar comentarios a bluessyndicate@gmail.com

Por la difusión del blues
For the dissemination of the Blues

I hope you enjoyed our program today

2 comentarios:

rickdog dijo...

You have a great music blog here! I've added you to my mp3blog list and custom search, check it out.

I've collected over 5,000 mp3blog links, accessible from the alpha menu at page top. You can open frames on these blogs to view them directly on my site, and you can also view the feeds in a frame.

You can search your blog and all the others in my custom google search:

Rickdog's MP3blog search
http://chewbone.blogspot.com/2008/03/mp3-blog-search-results.html

Aztlán dijo...

Claro que me gusta el programa, me he bajado todos desde que me topé con el blog. Y si no conoces de blues mexicano, pues tengo una lista corta pero interesante de grupos. Algunos los pongo aquí en el blog como la de Los corazones Locos. Lamentablemente el blues es casi desconocido en mi estado pero uno hace la lucha por la difusión.
Saludos.